COMO XESTIONAR UNHA EMPRESA DE MANEIRA INTEGRADA SEN MORRER NO INTENTO?

Se pertences ao sector retail e che interesa aprender a xestionar unha empresa de maneira integrada non perdas esta oportunidade de explorar os conceptos clave de SIOP da man de Carlos Mozas e Francisco Pérez, socios consultores de G3M.

Este seminario gratuíto, organizado pola Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía de Arousa, ten como obxectivo explorar os conceptos clave de SIOP (Sales Inventory and Operations Planning), desde os seus principios básicos ata as súas aplicación prácticas, e para isto organiza unha xornada impartida por Carlos Mozas e Francisco Pérez, socios consultores de G3M.

Esta xornada presenta, a través dun caso real dunha empresa, unha visión detallada dos beneficios de
aplicar a “Planificación de Ventase e Operacións”, enriquecidos pola experiencia práctica de G3M
Operational Consulting no sector retail.

DIRIXIDA A

Xerentes, directores financeiros e responsables de departamentos en empresas medianas interesadas en
mellorar os seus procesos.


PROGRAMA DA XORNADA

PROCESO SIOP: Visión xeral.
INVENTARIOS: Definición de inventario óptimo. Produtos MTS y MTO.SALES: Proxección estatística: previsión de demanda con ferramentas Office.
SALES: Procesos de Corrección Comercial a diferentes niveis.
OPERATIONS: Capacidade de Produción e Compra.
PLANNING: Reunión Pre Sales & Operations Planning.PLANNING: Proxección financeira. Estado de resultados esperados.
PLANNING: Reunión Sales, Inventory & Operations Planning.
BENEFICIOS DO PROCESO SIOP

LUGAR


Oficina VIGO, Rúa República Argentina 18
Retransmisión a través de TEAMS

DATA E HORARIO

Día 9 de xullo de 10:00 a 13:00 horas.

MÁIS INFORMACIÓN

Para acceder a máis información do curso consulta a seguinte LIGAZÓN.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *