TIPOS DE AXUDAS
- Diagnóstico Asistido de TIC para a realización dunha análise exhaustiva do nivel de dixitalización da empresa que permite coñecer o esquema e situación do nivel de competitividade da mesma na súa contorna económica e de mercado, así como identificar as súas necesidades tecnolóxicas (aliñadas coas súas necesidades estratéxicas e operativas). A través deste diagnóstico determinaranse unha serie de recomendacións para a implantación de solucións pertencentes ás tres liñas de actuación que contempla o Programa:
- Utilización das TIC para a mellora da competitividade: ferramentas de produtividade, ERP, CRM… con clara orientación á nube (cloud computing).
- Comercio Electrónico.
- Marketing Dixital: SÉ, SEM, email márketing, analítica web, social media, reputación en liña, aplicacións móbiles ou calquera outra ferramenta, boa práctica ou tendencia tecnolóxica que apareza no mercado.
- Axudas económicas para a implantación das solucións que as empresas beneficiarias desexen implantar, conforme ao Plan Personalizado de Implantación que se definiu previamente co Asesor Tecnolóxico da Cámara, previa confirmación dá a dispoñibilidade orzamentaria. A contía máxima da axuda neste caso será de 5.600€.
Este Plan Personalizado de Implantación recollerá as características dos proxectos para implantar, os provedores seleccionados libremente pola empresa para acometer os mesmos e o financiamento comprometido. Para cada proxecto definiranse os conceptos e custos elegibles, así como os prazos de execución e xustificación do investimento realizado.
BENEFICIARIOS
Terán a consideración de persoa beneficiaria aquelas que reúnan os seguintes requisitos:
- Ser unha peme, segundo a definición recollida no anexo 1 do Regulamento (UE) nº 651/2014 da Comisión, do 17 de xuño de 2014, ou autónomo.
- Estar dada de alta no Censo IAE. Independentemente dos epígrafes do IAE nos que estean dadas de alta, quedan exceptuadas aquelas empresas que operen nos sectores da pesca, a acuicultura, o carbón e a produción primaria dos produtos agrícolas que figuran na lista do Anexo I do TFUE.
- Non atoparse incursa en ningunha das prohibicións a que fai referencia o artigo 13 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións, ou normativa aplicable na materia propia da Comunidade Autónoma correspondente.
- Ter o seu domicilio social e/ou centro produtivo nalgún dos municipios da demarcación da Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía de Arousa.
- No caso de que unha empresa posúa varias sedes, centros produtivos, delegacións, sucursais, etc. o centro destinatario e directamente beneficiario ha de estar situado nalgún dos municipios anteriormente citados.
- Estar ao corrente das obrigacións tributarias e fronte á Seguridade Social.
- Cumprir a norma de minimis, segundo o disposto no Regulamento UE Nº1407/2013, da Comisión, de 18.12.2013, relativo á aplicación dos artigos 107 e 108 do Tratado de Funcionamento da Unión Europea ás axudas de minimis ( DO L 352 de 24.12.2013)1 (a axuda total de minimis concedida a unha única empresa non será superior a 200.000 euros ou 100.000 euros no caso das empresas que operen no sector transporte por estrada, durante calquera período de tres exercicios fiscais).
- Posuír intención de mellorar a súa competitividade a través da aplicación das TIC nos procesos que se determinen a través do diagnóstico practicado e estar disposta a cumprir as condicións do Programa.
- Non resultar beneficiaria da Fase II do Programa en anteriores anualidades, con posterioridade ao 31/12/2015.
- As empresas poderán acollerse á fase II se xustificaron documentalmente a súa participación previa na Fase I do Programa, na presente convocatoria ou dentro da anualidade anterior á mesma, e que non fosen beneficiarias de Fase II; ou se acreditan participar no último ano nun Programa similar de Asesoramento na incorporación das TIC nas pemes, de organismos de Promoción das TIC das Comunidades Autónomas, de organismos públicos rexionais ou locais ou de Cámaras de Comercio, sempre que cumpran os requisitos do anexo á presente convocatoria.
- Cumprir cos principios de publicidade, transparencia, concorrencia, confidencialidade, igualdade e non discriminación en relación a obrigación que lle impón o art 31 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións.
- Cumprir a totalidade dos requisitos esixidos na presente convocatoria.
GASTO SUBVENCIONABLE
FASE I
- Implantación de aplicacións informáticas específicas e necesarias
- Dereitos de uso de solucións na nube
- Hardware específico
- Servizo de consultoría
- Servizos para a posta en marcha
- Capacitación
- Solución de conectividade en banda ancha
FASE II
- COMPETITIVIDADE E PRODUTIVIDADE
- 1. Solucións de xestión de cobranzas e pagos
- 2. Solucións de contabilidade
- 3. Xestión de clientes (CRM)
- 4. Xestión integral (ERP)
- 5. Ferramentas colaborativas
- 6. Solucións de xestión específica de actividade hostaleira
- 7. Solucións de TPV para comercio
- 8. Solucións de TPV para hostalería
- 9. Prestación de servizos a través de dispositivos táctiles
- 10. Sistemas de fidelización
- 11. Señalética dixital en espazos físicos
- 12. Sistema de xestión loxística e/ou frotas
- 13. Solución de xestión da trazabilidad
- 14. Xestión de Existencias e pedidos de almacén
- 15. Solucións IoT para control e monitoraxe de procesos empresariais
- 16. Solución de captura e consulta de datos de campo
- 17. Sistema de prototipo rápido, baseado nunha ferramenta de deseño asistido e apoiado en elementos hardware de impresión 3D
- 18. Solucións de Realidade Virtual para o deseño de produto
- 19. Solución para poñer en marcha un plan de vixilancia e intelixencia competitiva adaptado ás necesidades da empresa
- 20. Solución de business analytics que permita analizar de forma visual, en cadros de mando personalizados, a información da empresa
- 21. Solución para poñer en marcha un sistema de central virtual baseado en VoIP
- 22. Solución para poñer en marcha unha rede Wifi para clientes
- 23. Solución Revenue Management
- 24. Soluciones Menú Engineering
- 25. Solución Channel Manager
- COMERCIO ELECTRÓNICO
- 26. Solucións de comercio electrónico
- 27. Incorporación a plataformas de comercio electrónico de terceiros
- 28. Solucións avanzadas para comercio electrónico
- MARKETING DIXITAL
- 29. Incorporación de establecementos e servizos turísticos nas principais centrais de reservas
- 30. Desenvolvemento de material promocional audiovisual para uso na internet
- 31. Presencia web a través de páxina propia
- 32. Analítica web
- 33. Dinamización de redes sociais
- 34. Servizo de promoción en liña mediante sistema de pago (SEM)
- 35. Solucións de e-mail márketing
- 36. Sistemas de monitoraxe e xestión da reputación dixital
- 37. Elaboración de catálogos dixitais
- 38. Desenvolvemento de aplicacións móbiles
- 39. Solución para implantar un sistema Wifi tracking
- 40. Solución para realizar accións de márketing baseadas en dispositivos móbiles
- 41. Solucións IoT para control e optimización de puntos de venda
PRAZO
O prazo de presentación das solicitudes remata o 21 de febreiro de 2022 ás 14.00h.
MÁS INFORMACIÓN
Para más información podes consultar as bases premendo aquí