Pont-Up Store está aberto ao público en xeral, reunindo a miles de persoas (emprendedores, profesionais, estudantes, inversores, institucións, empresas, patrocinadores e medios de comunicación) que participarán nun extenso programa de charlas, mesas redondas, obradoiros, networkings,… Conta co patrocinio do Concello de Pontevedra, a Deputación de Pontevedra e a Xunta de Galicia, entre outros.
A maiores das actividades que se desenvolverán para a cidadanía en xeral, Pont-up Store ofrecelle á posibilidade ás empresas recentemente creadas de promover a súa marca, buscar financiamento externo, posibilitar a venda dos seus productos ou servizos en stands gratuítos, contrastar ideas de mellora ou contar cun espazo de networking, a través de 3 modalidades de participación.
QUEN PODE PARTICIPAR NAS ACCIÓNS GRATUÍTAS DE PROMOCIÓN?
Os emprendementos (empresas) de menos de 3 anos e medio de antigüidade de calquera sector e actividade. O proxecto debe estar en activo, ofrecendo algún produto ou servizo no mercado.
QUE SERVIZOS SE PODEN SOLICITAR EN PONT-UP STORE?
Os emprendementos que cumpran os requisitos anteriores, poderán pedir a súa participación nalgunha das seguintes iniciativas:
- Solicitar un stand sen custe durante dous días para dar a coñecer o seu proxecto e/ou vender os seus produtos ou servizos.
- Formar parte do programa de actividades. As empresas poderán realizar algunha actividade demostrativa, propoñendo unha actividade relacionada coa súa empresa ou presentando o produto/servizo que ofrecen de forma dinámica. Neste caso, será a empresa participante a que propoña a actividade e leve os materiais necesarios.
- Participar no Pont-Up Venture, na que as startups máis innovadoras poderán presentar os seus proxectos/empresa ante mentores e inversores en 3 minutos de pitch + 3 minutos de preguntas do xurado.
SELECCIÓN DE CANDIDATURAS
A Xunta Directiva da Asociación Pont-UpStore será a encargada de realizar a selección de emprendementos, aplicando os seguintes criterios de valoración en relación ao grado de creatividade, innovación e potencial de crecemento e impacto económico e/ou social do proxecto.
Tamén terase en conta positivamente:
- A presentación de actividades demostrativas de calidade.
- O envío de material adicional na candidatura que permita avaliar en máis detalle a candidatura.
Para a participación no Pont-Up Venture, seleccionaranse un máximo de 6 proxectos baseándose en criterios como:
- Orixinalidade, innovación e creatividade do proxecto.
- Valor social do proxecto.
- Sostibilidade.
- Claridade e concreción.
- Potencial impacto económico ou social.
- Capacidade de desenvolvemento futuro.
En todos os casos, aplicaranse criterios que garantan a diversidade de participantes en canto produtos/servizos, sector de actividade e forma xurídica da empresa.
Daráselle prioridade solicitudes que non participasen en anteriores ediciones do evento na misma modalidade.
A decisión do Comité Organizador farase pública o 22 de xullo de 2024.
Participa cumprimentando o formulario que podes encontrar nesta ligazón.
PRAZO PARA INSCRIBIRSE
Ata o 5 de xullo de 2024.
DATAS DO EVENTO
Días 20 e 21 de setembro, de 11 h. a 21 h.
MÁIS INFORMACIÓN
Para máis información a cerca do evento e coñecer edicións anteriores visita a páxina de Pont-UpStore.