TIPOS DE AXUDA
- SERVIZOS DE APOIO Á INTERNACIONALIZACIÓN A TRAVÉS DE PLANS DE ACCIÓN EN MARKETING DIXITAL INTERNACIONAL.
- Asesoramento á PEME en márketing dixital internacional polos técnicos especialistas camerais.
- Informes de participación das PYME
- AXUDAS ECONÓMICAS PARA A EXECUCIÓN DE PLANS DE ACCIÓN EN MARKETING DIXITAL INTERNACIONAL
- A porcentaxe máxima de axuda a a percibir por cada empresa será do 80% do investimento realizado sobre un custo máximo elegible de 4.000 € (IVE non incluído), polo que a contía máxima da axuda será de 3.200 euros.
BENEFICIARIOS
- Ser unha peme, segundo a definición recollida no anexo 1 do Regulamento (UE) nº 651/2014 da Comisión Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Unha maneira de facer Europa 3 de 16 do 17 de xuño de 2014, ou autónomo
- Estar dada de alta no Censo IAE.
Ser unha empresa industrial, comercial e/ou de servizos de calquera sección do IAE, sen prexuízo do pleno respecto ao disposto polos Regulamentos ou Directivas comunitarias especiais establecidos no marco do Tratado de Funcionamento da Unión Europea Quedan exceptuadas aquelas empresas que operen nos sectores da pesca, a acuicultura, o carbón e a produción primaria dos produtos agrícolas que figuran na lista do Anexo I do Tratado Funcionamento da Unión Europea.
No caso de empresas que operen no sector primario, poderán ser beneficiarias as empresas que desenvolvan produto transformado a condición de que estean dadas de alta no IAE con actividade comercializadora e a axuda diríxase especificamente ao devandita labor comercializadora.
- Non atoparse incursa en ningunha das prohibicións a que fai referencia o artigo 13 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións, ou normativa aplicable na materia propia da Comunidade Autónoma correspondente.
- Ter o seu domicilio social e/ou centro produtivo nalgún dos municipios da demarcación da Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía de Arousa.
- No caso de que unha empresa posúa varias sedes, centros produtivos, delegacións, sucursais, etc. o centro destinatario e directamente beneficiario do Programa ha de estar situado nalgún dos municipios anteriormente citados.
- Estar ao corrente das obrigacións tributarias e fronte á Seguridade Social.
- Cumprir a norma de minimis, segundo o disposto no Regulamento UE Nº1407/2013, da Comisión, de 18.12.2013, relativo á aplicación dos artigos 107 e 108 do Tratado de Funcionamento da Unión Europea ás axudas de minimis ( DO L 352 de 24.12.2013) (a axuda total de minimis concedida a unha única empresa non será superior a 200.000 euros ou 100.000 euros no caso das empresas que operen no sector transporte por estrada, durante calquera período de tres exercicios fiscais).
- Dispoñer de páxina Web operativa.
- Dispoñer de produto/servizo propio sobre o que se centrará o posicionamento on- line internacional.
- Ter decidido un mercado exterior obxectivo para posicionar de forma on- line devandito produto / servizo.
Se a empresa xa participase no Programa nalgunha convocatoria anterior, o mercado seleccionado deberá ser diferente ao elixido con anterioridade.
- Cumprir cos principios de publicidade, transparencia, concorrencia, confidencialidade, igualdade e non discriminación en relación a obrigación que lle impón o art 31 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións.
- Non resultar beneficiaria do programa Xpande Dixital en máis de 2 ocasións. 3 será o número máximo de veces que unha empresa poderá ser beneficiaria do programa Xpande Dixital, participando en cada ocasión nun mercado distinto.
- Cumprir a totalidade dos requisitos esixidos na presente convocatoria.
GASTOS ELIXIBLES
- Asesoramento especializado en estratexias de márketing dixital e as súas actuacións.
- Elaboración de páxina web, microsite, tenda en liña, App e outras plataformas tecnolóxicas a posicionar en mercados internacionais para promocionar á empresa e/ou os seus produtos/servizos.
- Deseño e creación de campañas de publicidade en liña ( SEM) en Google AdWords e outros buscadores, así como contratación de publicidade en liña.
- Deseño e creación de campañas de promoción e publicidade en Marketplaces no país obxectivo ( Amazon, Google Shopping …).
- Modificación, ampliación e reforma da web respecto a posicionamento orgánico (SEO).
- Preparación da Analítica web; integración xeral, configuración de obxectivos e conversións, creación dun panel de control personalizado.
- Accións de xeración de contidos “ content márketing”.
- Accións de E-mail Marketing; ferramentas dixitais para reforzar estratexia de captación, desenvolvemento e fidelización de clientes e potenciais.
- Deseño e creación de campañas en Redes Sociais ( SMM). Gasto de Campañas.
- Creación e deseño de landing pages, microsites.
- Alta en directorios e / ou market places.
- Compra de dominios.
- Edición, creación de vídeos para redes sociais (Ex. Youtube)
- Tradución
PRAZO
O prazo de presentación de solicitudes remata o 21 de febreiro de 2022 ás 14.00h.
MÁIS INFORMACIÓN
Para máis información podes consultar as bases do programa premendo aquí.