O SEO (Optimización en Motores de Procura) son un conxunto de ferramentas que teñen como función optimizar as procuras das páxinas web e landing pages para que os buscadores como Google poidan lelas de forma rápida e sinxela.
Implementando unha boa estratexia de SEO a nosa clasificación de visitas aumentará notablemente, para iso nosa páxina deberá ter un contido que sexa actualizado e relevante aos usuarios para lograr o posicionamento da nosa marca no buscador con respecto á competencia. Hoxe en día recoméndase investir na era dixital e en novas formas de dar a coñecer á nosa marca conectando co público.
Contámosche algúns tips que deberás ter en conta á hora de atraer aos teus clientes:
Experiencia do Usuario: Débese crear un sistema de navegación que facilite a procura de produtos, produtos relacionados e outras funcións que permitan aos usuarios atopar con facilidade o que buscan.
Shopper móbil: Todo o facemos polo móbil e cada vez as cifras de tráfico de navegación ascenden notablemente, por iso debemos priorizar a procura para achegarnos ao cliente.
Reforzar o SEO local: A procura segundo a localización xeográfica fará que os potenciais clientes da zona que realicen procuras relacionadas cun produto ou una marca en específico.