5 Tendencias de Marketing Dixital para o 2020

A tecnoloxía avanza á velocidade da luz e con ela segue evolucionando a maneira de facer Marketing

A tecnoloxía avanza á velocidade da luz e con ela segue evolucionando a maneira de facer Marketing, para iso é esencial que nos manteñamos informados das últimas tendencias para  marcar a nosa axenda o vindeiro ano e ir creando contidos orixinais e optimizando os nosos recursos se queremos ter éxito na rede.

Intelixencia Artificial ( IA)

Coa transformación dixital observamos como se foi integrando a intelixencia artificial e a evolución do ser humano, as marcas investirán nesta tecnoloxía para maximizar a experiencia dos consumidores así como para administrar os datos de forma efectiva.

Realidade Aumentada e  Realidade Virtual

A un paso de ter a rede 5G ao noso alcance xunto coa  fusión destas realidades creará a necesidade de investimento por parte das empresas para optimizar a experiencia dos consumidores o que impulsará as vendas.

O efecto  Social e ambiental

Este 2019 estivo marcado polas causas sociais, espérase que as empresas se involucren máis en favor do  medioambiente e dos mais necesitados, as empresas comezaron tamén a adaptar o eco-friendly nas súas campañas.

Contido creado polos usuarios

Xéranse comunidades de consumidores para que creen contido sobre as súas experiencias. As vendas dun produto poden dispararse grazas ao contido que o propio usuario crea ao redor da marca ou ao produto en si.

Marketing e os  Influencers

As grandes marcas construirán  campañas baseadas nas relacións cos  influencers, a maioría dos consumidores fíanse das recomendacións en redes sociais para tomar unha decisión.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *